Nawigacja
+ Artykuły :
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
+ Linki :
- Europejskie Forum Pracowników
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
- Akty prawne
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
+ Linki :
Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Polecamy
Twój adres IP
18.221.192.248
Ostatnie zdjęcie
Przetłumacz stronę
Losowe zdjęcie
Najczęściej czytane
Urlop okolicznościow... | 37,889 |
Parasol ochrony prawnej | 21,091 |
Komisja Międzyzakładowa | 20,083 |
Grosik | 18,276 |
W 2010 roku Polacy k... | 18,071 |
Branża spożywcza | 17,082 |
Cierpliwy papier | 16,076 |
Paliwa, myjnie samoc... | 14,680 |
Ustawa o SIP | 14,222 |
Najchętniej pobierane
Plan pracy SIP 2008 | 5446 |
Drodzy pracownicy | 4447 |
M OPLIK 23 22.12.2005 | 3487 |
M OPLIK 21.02.2006 | 3077 |
Kodeks Pracy | 3023 |
Wiadomości 10.2007 | 2867 |
Wiadomości 11.2007 | 2579 |
M OPLIK 21 1.12.2005 | 2515 |
Wiadomości 11.2007_01 | 2508 |
Powitanie
Nie stój z boku, przyłącz się do Nas!!! Kliknij i pobierz deklarację członkowską.
Benefity dla członków związku.
Nawigacja
Solidarni z Azambuya
Przeciw zamykaniu zakładów, zwolnieniom pracowników oraz jednoczesnemu przenoszeniu produkcji poza UE solidarnie protestować będ? w tym tygodniu pracownicy wszystkich zakładów GM Europe. Chodzi nie tylko o zamykanie fabryk w Azambuya i Sodertalje czy też likwidowane zmiany w Ellesmere Port i Bochum, ale o przyszło?ć całej europejskiej czę?ci General Motors i Powertrain.
Wprowadzana przez General Motors strategia ograniczania kosztów opiera się bowiem na przenoszeniu produkcji i centrów rozwojowych do krajów dawnego Zwi?zku Sowieckiego (Rosja, Ukraina) oraz Azji (Korea Płd., Chiny, Indie). Już obecnie inwestycje dla trzech z czterech nowych modeli aut GM na rynek europejski czynione s? wła?nie w Azji! A wszystko w imię zwiększenia zysków akcjonariuszy. Jak widać GM stawia na ludzi i ich rozwój, pod warunkiem wszak, że maj? jego akcje w portfelu.
Jednocze?nie okazuje się, że przy takiej „globalnej strategii”, dobre wyniki nie chroni? fabryk przed zamknięciem. Carl Peter Forster przyznaje, że zakład w Azambuya jest w bardzo dobrym stanie, wydajny i... jednym z najtańszych. Pod względem kosztów produkcji portugalska fabryka zajmuje drugie miejsce w GM Europe. A mimo to koncern zamierza j? zamkn?ć, a tym samym wysłać do po?redniaka 4 tysi?ce ludzi (tyle liczy załoga fabryki wraz z dostawcami). Równolegle General Motors buduje nowy zakład w Rosji. Takie działanie oznacza powolne wyprowadzanie produkcji motoryzacyjnej z unijnej Europy. Na to nie może być nie tylko zgody zwi?zków zawodowych, ale takimi praktykami powinni zaj?ć się politycy. To jest ich zadanie.
Wprowadzana przez General Motors strategia ograniczania kosztów opiera się bowiem na przenoszeniu produkcji i centrów rozwojowych do krajów dawnego Zwi?zku Sowieckiego (Rosja, Ukraina) oraz Azji (Korea Płd., Chiny, Indie). Już obecnie inwestycje dla trzech z czterech nowych modeli aut GM na rynek europejski czynione s? wła?nie w Azji! A wszystko w imię zwiększenia zysków akcjonariuszy. Jak widać GM stawia na ludzi i ich rozwój, pod warunkiem wszak, że maj? jego akcje w portfelu.
Jednocze?nie okazuje się, że przy takiej „globalnej strategii”, dobre wyniki nie chroni? fabryk przed zamknięciem. Carl Peter Forster przyznaje, że zakład w Azambuya jest w bardzo dobrym stanie, wydajny i... jednym z najtańszych. Pod względem kosztów produkcji portugalska fabryka zajmuje drugie miejsce w GM Europe. A mimo to koncern zamierza j? zamkn?ć, a tym samym wysłać do po?redniaka 4 tysi?ce ludzi (tyle liczy załoga fabryki wraz z dostawcami). Równolegle General Motors buduje nowy zakład w Rosji. Takie działanie oznacza powolne wyprowadzanie produkcji motoryzacyjnej z unijnej Europy. Na to nie może być nie tylko zgody zwi?zków zawodowych, ale takimi praktykami powinni zaj?ć się politycy. To jest ich zadanie.
Poleć ten artykuł | |
Podziel się z innymi: | |
HTML: | |
Facebook - Lubię To: |
|