Nawigacja
+ Artykuły :
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
+ Linki :



- Europejskie Forum Pracowników
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
- Akty prawne
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
+ Linki :





Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Polecamy
Twój adres IP
3.144.178.2


Ostatnie zdjęcie
Przetłumacz stronę
Losowe zdjęcie
Najczęściej czytane
![]() |
39,093 |
![]() |
21,902 |
![]() |
20,855 |
![]() |
18,924 |
![]() |
18,741 |
![]() |
17,739 |
![]() |
17,518 |
![]() |
15,329 |
![]() |
14,978 |
Najchętniej pobierane
![]() |
5545 |
![]() |
4499 |
![]() |
3545 |
![]() |
3124 |
![]() |
3067 |
![]() |
2918 |
![]() |
2629 |
![]() |
2559 |
![]() |
2554 |
Powitanie
Nie stój z boku, przyłącz się do Nas!!! Kliknij i pobierz deklarację członkowską.
Benefity dla członków związku.
Nawigacja
Bez odwrotu
Podczas ostatniej kontroli obszarów działania MPC przez Społeczn? Inspekcję Pracy doszło do zdarzenia potencjalnie wypadkowego przy wyjeĽdzie z G-70. Na głowy (niemal dosłownie) inspektorów posypały się puste opakowania, które spadły podczas przejazdu przez „szybkozwijkę”, po czym lotem swobodnym zmierzały w stronę posadzki. Przyczyn? prawdopodobnie był zbyt wysoki i niestabilny załadunek.
Nie było to jedyne niedopatrzenie wykryte przez sipowców. W dalszym ci?gu na linie produkcyjn? trzeba ręcznie przepychać wózki waż?ce więcej niż dopuszczalne 450 kg, a na pulpitach wózków Dolly brak informacji o wezwaniach przekraczaj?cych dopuszczaln? masę. Jednocze?nie stan techniczny platform budzi znaczne zastrzeżenia. Wykryto m.in. uszkodzone gniazda dyszla, blokady rack’ów niczego nie zabezpieczaj?ce na zakrętach oraz zaczepów uniemożliwia poł?czenie z ci?gnikiem z pozycji kierowcy. Trzeba zatem ręcznie przyci?gać platformy do ci?gników. A nie każdy ma strongmanowskie zapędy i posturę Pudziana.
Być może przepychanie kilkusetkilogramowych ładunków ma być swoist? rozgrzewk?. W hali G-10 nie ma bowiem instalacji grzewczej, a w G-70 problemem jest utrzymanie stałej temperatury.
Poważne konsekwencje może natomiast mieć fatalne oznaczenie dróg ewakuacyjnych. W hali G-10 mog? one służyć do testów z orientacji, a w G-20 pod?wietlone oznaczenie drogi ewakuacyjnej prowadzi do wyj?cia zaklejonego czarn? foli? i zastawionego sprzętem transportowym! W przypadku zdarzenia wymagaj?cego szybkiej ewakuacji będzie tam można trenować skok przez wózki. Dyscyplinę wprawdzie nie olimpijsk?, ale mocno ekstremaln?, zwłaszcza w gęstym dymie. Wszystkim, którzy zaczn? przekonywać, iż w razie pożaru wózki się przepchnie warto przypomnieć, że podczas niedawnej tragedii w Kamieniu Pomorskim wyj?cie ewakuacyjne zastawiały rowery.
Przełożeni z MPC maj? w ci?gu 14 dni usun?ć niedoci?gnięcia i potencjalne zagrożenia wykryte przez społecznych inspektorów pracy.
Nie było to jedyne niedopatrzenie wykryte przez sipowców. W dalszym ci?gu na linie produkcyjn? trzeba ręcznie przepychać wózki waż?ce więcej niż dopuszczalne 450 kg, a na pulpitach wózków Dolly brak informacji o wezwaniach przekraczaj?cych dopuszczaln? masę. Jednocze?nie stan techniczny platform budzi znaczne zastrzeżenia. Wykryto m.in. uszkodzone gniazda dyszla, blokady rack’ów niczego nie zabezpieczaj?ce na zakrętach oraz zaczepów uniemożliwia poł?czenie z ci?gnikiem z pozycji kierowcy. Trzeba zatem ręcznie przyci?gać platformy do ci?gników. A nie każdy ma strongmanowskie zapędy i posturę Pudziana.
Być może przepychanie kilkusetkilogramowych ładunków ma być swoist? rozgrzewk?. W hali G-10 nie ma bowiem instalacji grzewczej, a w G-70 problemem jest utrzymanie stałej temperatury.
Poważne konsekwencje może natomiast mieć fatalne oznaczenie dróg ewakuacyjnych. W hali G-10 mog? one służyć do testów z orientacji, a w G-20 pod?wietlone oznaczenie drogi ewakuacyjnej prowadzi do wyj?cia zaklejonego czarn? foli? i zastawionego sprzętem transportowym! W przypadku zdarzenia wymagaj?cego szybkiej ewakuacji będzie tam można trenować skok przez wózki. Dyscyplinę wprawdzie nie olimpijsk?, ale mocno ekstremaln?, zwłaszcza w gęstym dymie. Wszystkim, którzy zaczn? przekonywać, iż w razie pożaru wózki się przepchnie warto przypomnieć, że podczas niedawnej tragedii w Kamieniu Pomorskim wyj?cie ewakuacyjne zastawiały rowery.
Przełożeni z MPC maj? w ci?gu 14 dni usun?ć niedoci?gnięcia i potencjalne zagrożenia wykryte przez społecznych inspektorów pracy.
Poleć ten artykuł | |
Podziel się z innymi: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HTML: | |
Facebook - Lubię To: |
|