Nawigacja

Aktualnie online

-> Gości online: 8

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 60
-> Najnowszy użytkownik: wojtek

Ostatnie artykuły

Polecamy

Tygodnik Sląsko Dąbrowski

Tygodnik Solidarność

Krewniacy

Grosik

Fundacja Kolosy

Zobacz statystyki

Twój adres IP

3.128.171.192

Ostatnie zdjęcie

Przetłumacz stronę


Losowe zdjęcie

Najczęściej czytane

Najchętniej pobierane

Powitanie

To się opłaca

Plastikow?, podobn? do bankomatowej, kartę rabatow? „Grosik” nosi w portfelu praktycznie każdy zwi?zkowiec (a jest ich 16 tysięcy) Solidarno?ci z Regionu Podbeskidzie. Upoważnia ona do kilku, a nawet kilkunastoprocentowych upustów przy zakupie towarów i usług w wybranych sklepach, punktach usługowych, stacjach benzynowych, restauracjach i... kinie. W sumie w ponad 200 punktach. Podobny program w ubiegłym roku wdrożyła w życie Solidarno?ć Volkswagen Polkowice. Tam z karty Profit Club korzysta 3,6 tys. zwi?zkowców i członków ich rodzin.
Na ?l?sku podobn? inicjatywę podjęła Terenowa Komisja Koordynacyjna NSZZ Solidarno?ć w Gliwicach, a jednymi z organizatorów projektu zostali Sławomir Ciebiera i Mirosław Górecki z Solidarno?ci GM Manufacturing Poland. Koszt wydania karty to zaledwie 2-3 zł (najczę?ciej ponosi je komisja zakładowa, choć bywa, że płac? zainteresowani jej posiadaniem), za to korzy?ci w postaci niższych rachunków przy codziennych zakupach zwi?zkowcy odczuwaj? już po kilku dniach. Przy 5-procentowym rabacie wydatek na kartę zwraca się już po zakupach za 40-60 zł. I kolejny raz okazuje się, że po prostu opłaca się być członkiem Solidarno?ci.

Poleć tego news'a
Podziel się z innymi: Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
HTML:
Facebook - Lubię To:


Wygenerowano w sekund: 0.07
7,677,266 unikalne wizyty