Nawigacja

Aktualnie online

-> Gości online: 17

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 60
-> Najnowszy użytkownik: wojtek

Ostatnie artykuły

Polecamy

Tygodnik Sląsko Dąbrowski

Tygodnik Solidarność

Krewniacy

Grosik

Fundacja Kolosy

Zobacz statystyki

Twój adres IP

18.191.129.241

Ostatnie zdjęcie

Przetłumacz stronę


Losowe zdjęcie

Najczęściej czytane

Najchętniej pobierane

Powitanie

WZMACNIANIE DIALOGU

Bezpieczeństwo, jakość, wyniki finansowe, rynkowa pozycja firmy, strategie produkcyjne oraz koncepcje rozwiązań inżynierskich i modelowych były przedstawione oraz przedyskutowane podczas Globalne Forum Informacyjne GM w Detroit. Uczestniczyli w nim członkowie zarządu General Motors z dyrektor generalną Marry Barra oraz związkowcy z trzynastu krajów i sześciu kontynentów. Nasz zakład reprezentował Robert Potempa, wiceprzewodniczący międzyzakładowej Solidarności GMMP.

Związkowi uczestnicy forum mieli dwa podstawowe cele. Pierwszym było wzmocnienie dialogu społecznego i znalezienie nowych form współpracy oraz wymiany informacji, tak na poziomie globalnym, jak i lokalnym. Drugim natomiast nakłonienie zarządu GM do zorganizowania dodatkowego spotkania po 2014 i rozważenia wprowadzenia globalnego porozumienia ramowego (Global Framework Agreement). Ostatecznie ustalono, że następne forum informacyjne będzie miało miejsce w przyszłym roku. Jednocześnie zarząd GM zapowiedział utworzenie specjalnej komórki która ma zbadać wartość globalnego porozumienia ramowego oraz modyfikacji i usprawnienia prac globalnego forum informacyjnego.

Jak bowiem podkreślano podczas debaty w sytuacji, gdy GM napotyka dużą ilość nowych wyzwań, konieczne jest prowadzenie dialogu społecznego oraz budowanie mocnych relacji na poziomie globalnym, które pozwolą sprawnie rozwiązywać pojawiające się problemy oraz poprawiać pozycję marek GM. Współpraca partnerów społecznych jest bowiem podstawą i warunkiem wspólnego sukcesu.

Jednocześnie podczas forum uzgodniono, że klienci GM na całym świecie zasługują na to aby być świadomym, że nasze produkty powstają w sposób odpowiedzialny ekonomicznie, społecznie i w sposób przyjazny dla środowiska. Dlatego też General Motors stosuje tzw. globalne zasady Sullivana (Global Sullivan Principles), promujące społeczną odpowiedzialność biznesu, a ogłoszone na specjalnej ceremonii ONZ 2 listopada 1999.


Poleć tego news'a
Podziel się z innymi: Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
HTML:
Facebook - Lubię To:


Wygenerowano w sekund: 0.07
7,677,034 unikalne wizyty