Nawigacja
- Inne
- Na problemy ... Solidarność
- Społeczna Inspekcja Pracy
- Struktura związku
- Grosik
- Porady Prawne
- Krzywym Okiem
+ Szukaj
+ Galeria
+ Pliki do pobrania :
- Gazetki
- Pisma
- Humor
- Pliki wideo
- Pliki mp3
- Poradniki
- Serwis Informacyjny KK
+ Linki :
Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Polecamy
Twój adres IP
Ostatnie zdjęcie
Przetłumacz stronę
Losowe zdjęcie
Najczęściej czytane
Urlop okolicznościow... | 37,585 |
Parasol ochrony prawnej | 20,867 |
Komisja Międzyzakładowa | 19,857 |
Grosik | 18,091 |
W 2010 roku Polacy k... | 17,892 |
Branża spożywcza | 16,804 |
Cierpliwy papier | 15,770 |
Paliwa, myjnie samoc... | 14,498 |
Ustawa o SIP | 14,014 |
Najchętniej pobierane
Plan pracy SIP 2008 | 5315 |
Drodzy pracownicy | 4438 |
M OPLIK 23 22.12.2005 | 3361 |
M OPLIK 21.02.2006 | 3061 |
Kodeks Pracy | 2899 |
Wiadomości 10.2007 | 2860 |
Wiadomości 11.2007 | 2569 |
M OPLIK 21 1.12.2005 | 2507 |
Wiadomości 11.2007_01 | 2499 |
Powitanie
Nie stój z boku, przyłącz się do Nas!!! Kliknij i pobierz deklarację członkowską.
Benefity dla członków związku.
NIE DLA OBNIŻANIA ZNIŻEK
Systematyczne, obserwowane praktycznie co kwartał, ograniczanie wysokości pracowniczych zniżek przy zakupie przez zatrudnionych w GMMP wybranych modeli Opla doprowadziło do wystąpienia międzyzakładowej Solidarności do Karla-Friedricha Stracke, prezesa Opel/Vauxhall. Nie dość bowiem, że takie działania są wyraźnie sprzeczne z deklarowanym podczas obrad Europejskiego Forum Pracowników (EEF) Opel/Vauxhall dążeniem do tego, aby każdy pracownik europejskich zakładów Opla był użytkownikiem samochodów naszej marki, to dodatkowo podważają zaufanie do stabilności wszelkich przedstawianych przez dyrekcję ofert, projektów oraz zamierzeń.
Pytanie czy w ogóle można mówić o stabilności w sytuacji, gdy pracownicza zniżka na Astrę od marca 2011 stopniała z 32,35 proc., przez 30,95 proc. do 28,25 proc., a w przypadku Corsy rabat zmalał z początkowych 27,50 proc., najpierw o pół punktu procentowego, a następnie do 25,50 proc.? Przy czym jednocześnie – choć w tym wypadku trudno powiedzieć, że dla równowagi – wzrastała cena pakietów funkcyjnych, których zakres malał. Dziwnym zbiegiem okoliczności dotyczyło to zwłaszcza pakietów chętniej branych przez pracowników. Tym samym część osób była zmuszona zrezygnować z zakupu nowego Opla, bo ten dla nich stale drożał.
Tymczasem – jak podkreśliła w piśmie Solidarność GMMP – w sytuacji obserwowanego spadku popytu na samochody na praktycznie wszystkich rynkach europejskich wydaje się, że należy promować metody pozwalające na zwiększenie sprzedaży, wśród nich specjalne rabaty dla pracowników, a nie je ograniczać. Także ewentualne zwiększanie liczby modeli oferowanych do promocyjnej sprzedaży, nie powinno odbywać się kosztem redukcji zniżek. Szczególnie na samochody cieszące się zainteresowaniem pracowników.
Poleć tego news'a | |
Podziel się z innymi: | |
HTML: | |
Facebook - Lubię To: |
|