Nawigacja

Aktualnie online

-> Gości online: 10

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 60
-> Najnowszy użytkownik: wojtek

Ostatnie artykuły

Polecamy

Tygodnik Sląsko Dąbrowski

Tygodnik Solidarność

Krewniacy

Grosik

Fundacja Kolosy

Zobacz statystyki

Twój adres IP

18.223.125.236

Ostatnie zdjęcie

Przetłumacz stronę


Losowe zdjęcie

Najczęściej czytane

Najchętniej pobierane

Powitanie

NADCHODZI TRUDNY ROK

Plany produkcyjne na najbliższe lata oraz obecna sytuacja Opla/Vauxhall były głównymi tematami kolejnego spotkania Europejskiej Rady Pracowników (EEF), które odbyło się 29-30 listopada 2011 w Rüsselsheim.

Jako bardzo trudną ocenił sytuację na europejskim rynku motoryzacyjnym Karl-Friedrich Stracke, prezes Opel/Vauxhall. Prognozy sprzedaży na przyszły rok powodują, że będziemy musieli w 2012 działać w trudnych warunkach, wynikających głównie z nadmiaru mocy produkcyjnych oraz dużej presji cenowej.

Najtrudniejsza sytuacja jest obecnie w Saragossie oraz u nas w Gliwicach. Plany produkcyjne na przyszły rok dla GMMP zakładają ok. 151 tys. samochodów, a to jest niestety za mało dla zapewnienia pracy wszystkim pracownikom GMMP oraz Adecco/Work Service. Dlatego z determinacją na forum europejskim walczymy o każdy samochód, który mógłby być produkowany w Gliwicach. Przekonujemy przedstawicieli pracowników z innych krajów do zgody na przesunięcie dodatkowej (ponad wynikającą z MoU) części produkcji Astry IV 5DR z Rüsselsheim do Gliwic. Jesteśmy przekonani, że jest to możliwe, ale Zarząd GME musi spełnić żądanie EEF o wprowadzenie do produkcji w europejskich zakładach modeli Chevroleta.

W przyjętym stanowisku EEF nie zaakceptuje kolejnych planów restrukturyzacyjnych, oczekuje zdecydowanych kroków ze strony zarządu GME prowadzących do wzrostu sprzedaży doskonałych jakościowo samochodów Opel/Vauxhall oraz lepszego wykorzystania mocy produkcyjnych. Wskazano, że przykłady firm (Volkswagen i Hyundai), które cały czas rozwijają się, mimo rzeczywiście trudnej sytuacji na europejskim rynku motoryzacyjnym. Równocześnie EEF domaga się zlikwidowania wewnętrznych barier handlowych i otwarcia dla Opla wszystkich globalnych rynków. Okazuje się, że obecnie trzy czwarte z nich jest dla naszej marki niedostępna!



Poleć tego news'a
Podziel się z innymi: Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
HTML:
Facebook - Lubię To:


Wygenerowano w sekund: 0.04
7,677,176 unikalne wizyty